Bu Blogda Ara

16 Aralık 2013 Pazartesi

www.urettimsatiyorum.com

Yepyeni bir iste bugün yayın hayatına başladı bir ilan sitesi www.urettimsatiyorum.com sitenin doğuşundaki en temel amaç insanımızın el emeği göz nuru ile ürettiği ürünlerini rahatlıkla pazarlayabileceği bir site kar amacı gütmeyen toptancı ve aracıları aradan çıkarayak üreticimize destek olmak isteyen bir iste unutmamak gereken en önemli şey ise bir kişi bir konuda üretici olduğu sürece diğer bir üreticininde müşterisidir.üretim çarkı karşılıklı çalışan bir çarktır.her üreticinin mutlaka toptancı ve aracı ikilisinden kurtulmasını amaç edindik.ayrıca evimizde el emeği göz nuru ile ürettiğimiz her türlü ürünü çok rahatlıkla pazarlaya bileceğimiz evimize bir ek gelir kaynağı oluştura bileceğimiz bir site.Herkes evinde bir çiçek,takı,butikçilik,gıda üretebilir bunlar çoğaltılabilecek şeyler herkesin mutlaka bunları ek bir gelir kaynağı olarak düşünmesi lazım kimse kazandığınla yetinmemeli ki ekonomi can bulsun herkesi www.urettimsatiyorum.com 'a bekliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder