Bu Blogda Ara

30 Aralık 2013 Pazartesi

Ek İş Yapmak

Ek İş Yapmayı niçin isteriz ?
      Şu anki yaşamımız okadar monotonlaştıki herkes evden işe işten eve prensibi ile yaşar oldu evde olduğumuz zamanlarsa ya bir an önce dışarı kaçmak örneğin alışveriş merkezlerine bir yaşam biçimi haline geldi ama maddiyat bir yere kadar kredi kartları dünyamıza girdiğinden beri bir sonraki aylardan harcamaya o kadar alıştıkki paramızın hesabını tutturamaz olduk gitgide açıklara gark olduk böyle bir duruma gelincede pazarda öğretmenimizi limon satarken,bir arkadaşımızı butik pasta lar yaparken bir diğerini iğne oyası yaparken görmek bize normal gelmeye ben de ne yapabilirim sorusunu kendimize sormaya başladık

Peki ne yapabiliriz?
    Herkesin meziyeti ayrı biri limonculuk yaparken biri pastacılık yapabilir o kadar çok yapılacak iş varki ilk önce kağıt kalemi alalım ben neyapabilirim nekadar vakit ayırabilirim diye kağıdın sağ tarafına yazalım ,sol tarafına ise ne yapmak istemediğimizi yazalım.sonra yapabilirim ler için internetten kısa bir araştırma yapalım kurlar varmı nasıl pazarlanır nasıl müşteriye ulaştırılır hepsini not alalım yaparım demekle hiçbir şey olmuyor araştırmadan bir işe girmeyelim .

Peki siz ne yapıyorsunuz ?
      Blog yazıyorum,ilan sitesi yönetiyorum,model uçak/helikopter bakım tamiratı yapıyorum, para kazanıyorum,insanların bulmak isteyip bulamadığı her şey için araştırmacılık yapıyor bu ndan kazanıyorum .Ama işimi iyi yapmaya çalışıyorum kimseyi memnut etmeden bırakmamaya gayret sayfediyorum ve bunları düzenli işimin dışında yapıyorum .

Peki Nasıl Yapıyorsunuz ?

    Her işi aynı gün yapmıyorum düzenli takip ettiğim sadece ilan sitem o nada saatte 5 dakikamı ayırıyorum gece yatmadan bir saatimi ona veriyorum.Blog için haftada 3 yazı sınırı koydum kendime araştırıp ona göre yazıyorum.Diğer işlerim için ilan siteleri üzerinden bana ulaşanlara en kısa sürede yardımcı oluyorum.

KISACASI
 
      Ne yapmak istediğin önemli değil binlerce işten bir tane muhakkak bulursun ama buna ayıracağın zamanı ailenden kısmaman kendine ayırdığın zamandan telafi etmen buna göre bir yol haritası çizmen aile mutluluğun için bu mutluluğun işlerinede yansıyacağını unutmadan çok önemli ?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder